Luty się zbliża, szykują się zmiany :)

Ostatnio dość sporo zaniedbałam bloga, jednak praca i studia pochłaniają mnóstwo czasu..
wiem, wiem, że to nie jest wymówka, ale taka jest prawda. 

Od lutego postaram się systematycznie publikować posty..mam pewien pomysł i wielką nadzieję, że uda mi się go zrealizować. 
Poniżej krótka charakterystyka co mam na myśli.

  1. Po pierwsze wpisy będą dotyczyły EURO2016 (tak, tak od jakiś 2 lat piłka nożna, a dokładnie  Reprezentacja Polski w "nodze" stała się moją wielką pasją..z niecierpliwością czekam na mecze z udziałem biało-czerwonych). Może nawet zdradzę Wam rąbka tajemnicy, od kiedy,       kto i jak zaraził mnie takim bzikiem na tym punkcie.
  2. Po drugie, ponieważ główną tematyką bloga ma być moda...stylizację będą "składały się" z barw narodowych drużyn, które zakwalifikowały się do czerwcowych Mistrzostw we Francji (powiem szczerze, że to będzie dość trudne do zrobienia, bo nie wiem czy w mojej szafie znajdę wszystkie potrzebne kolory).
  3. Po trzecie..studiuję kosmetologię, więc i tego elementu nie może zabraknąć (paznokcie, albo makijaż w kolorze narodowych flag,                aż sama jestem ciekawa, co będę wybierała częściej).
  4. Hymm, czy będzie po czwarte? Tego sama jeszcze nie wiem, bo potrafię mieć 100 pomysłów na minutę, więc to okaże się w trakcie pisania postów.
No i to chyba wszystko o moim pomyśle. 
Bardzo chciałabym, żeby udało mi się go zrealizować, bo uważam, że pasjami warto się dzielić. 
Nie dlatego, żeby się chwalić, czy wręcz przechwalać, ale dlatego, że nasze zainteresowania, hobby czy marzenia są czymś, czego nikt nie jest nam w stanie zabrać. Na zawsze pozostają w Naszych sercach i myślach. Nie da się ich opisać..te emocje trzeba po prostu przeżyć, 
bo to właśnie m.in. dzięki pasjom każdy z nas jest tym, kim jest.  
Rzeczy, które Nas interesują nie pozwalają nam się poddawać. Wręcz przeciwnie, dodają skrzydeł i motywują do dalszego działania.

Komentarze

NAJLEPSZE

Jesienna szaruga.

13 MECZ, 7 ZWYCIĘSTWO