COME BACK- RECENZJA BUTÓW MARKI HOOY

Wracam po dość długiej, bo ponad dwuletniej przerwie, ale mam nadzieje, że tym razem uda mi się wrzucać posty bardziej regularnie. Pewnie i tak częściej nowe stylizacje będą pojawiały się na moim modowym instagramie (na którego zresztą zapraszam), ale i tutaj postaram się zamieszczać posty.

Przejdźmy jednak do sedna, czyli do obszernej i wyczerpującej recenzji butów sportowych Hooy Spider, ale najpierw krótka historia jak zaczęła się moja przygoda z marką HOOY.



Jakiś czas temu moja przyjaciółka zachęciła mnie do wzięcia udziału w przedsięwzięciu "Zbieramy Drużynę Hy- zostań jednym z ambasadorów" organizowanym na facebooku. Przyznam się, że początkowo byłam nastawiona dość sceptycznie do tego pomysłu, bo przecież albo i tak mnie nie wybiorą, albo nawet jeżeli już mi się uda, to przecież kto prześle mi praktycznie za darmo (10 zł- koszt kuriera) parę butów wartą prawie 200 zł?. Z perspektywy czasu mogę tylko podziękować Martynie, że tak wiele opowiedziała mi o tej marce, a konkretnie o Spiderach, które sama miała okazję testować parę lat temu. Pamiętam, że już na studiach, a było to już hmm z 2/3 lata temu bardzo je zachwalała i z tego co mi wiadomo, choć widać na nich już ślady użytkowania, to nadal je ma, a co więcej niedawno zamówiła kolejną parę. Tak więc po wielu namowach, przypomnieniach i "mówię Ci, spróbuj, bo to świetne buty" przestudiowałam regulamin i wzięłam się za pisanie, dlaczego to właśnie ja powinnam zostać Ambasadorką Hy. Fakt lubię pisać (chyba widać to po wcześniejszych postach na blogu i Instagramie), więc poszło mi to dość łatwo, a hasłem przewodnim było "Kto jak nie butoholiczka, powinien zostać ambasadorem obuwia?".

Czekałam, czekałam i kiedy już myślałam, że nic z tego, zaglądam na maila, a tam informacja, że została do mnie wysłana przesyłka. Bardzo się ucieszyłam i pozostało mi z niecierpliwością wyczekiwać kuriera. No i oto wracając z pracy 20.11.2018 dzwoni mi telefon, patrzę -mama-, odbieram i słyszę, że przyszła do mnie paczka. Od razu poprosiłam o odpakowanie przesyłki i przesłanie zdjęć. Odczytuję wiadomość i widzę dwa zdjęcia, każde ukazujące inną parę Spiderów. Byłam bardzo zaskoczona, ale i zadowolona, że moja kolekcja obuwia powiększyła się i to o dwie pary sportowych butów.

Na razie tyle, ciąg dalszy wieczorkiem. 
W między czasie zapraszam serdecznie na:
https://www.instagram.com/fad_fashions/
http://shop.hooy.eu/
https://tanio-buty.pl/







Komentarze

  1. Ja kiedyś wszystkie buty kupowałam stacjonarnie, bo lubiłam buty przymierzyć, ale teraz przerzuciłam się na zakupy online i nie żałuję. Jednym z moich ulubionych sklepów jest https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html Jak coś nie pasuje, to po prostu odsyłam albo wymieniam na inny rozmiar, ale zazwyczaj zawsze dobrze trafiłam z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za komentarze i zachęcam do ich pozostawiania.
Na każde pytanie postaram się odpowiedzieć. :)
Zostawiajcie namiary na swoje blogi, a na pewno je odwiedzę ;*

NAJLEPSZE

Jesienna szaruga.

13 MECZ, 7 ZWYCIĘSTWO